Дыягнастычная праграма вывучэння ўзроўню выхаванасці
_________________________________________________
Прозвішча Імя
_________________________________________________
Прозвішча Імя
Якасць праяўляецца ярка, з'яўляецца тыповым для асобы - 3 бала;
Часцей выяўляецца, чым не праяўляецца - 2 бала; часцей не выяўляецца, чым праяўляецца - 1 бал; не праяўляецца - 1 бал.
Вядучыя
якасці асобы і іх прыкметы
|
Ацэньваю сябе
сам
|
Ацэньвае
настаўнік
|
Сярэдні бал
|
1.
Светапогляд
- Устойлівасць поглядаў
- Уменне іх адстойваць
- Прыняцце асноў ідэалогіі беларускай дзяржавы
|
|
|
|
2.Патрыятызм і грамадзянскасць
- Павага Канстытуцыі і дзяржаўнай сімволікі РБ - Веданне сваіх праў і абавязкаў, важных артыкулаў законаў -Законапаслухмянасць - Удзел у сацыяльна значнай дзейнасці (святах, акцыях)
- Праява
цікавасці і патрэбы да чытання газет, прагляду тэлеперадач з мэтай атрымання
інфармацыі пра жыццё краіны
- Пачуццё любві і гонару за сваю Радзіму |
|
|
|
3.
Калектывізм
- Удзел у
справах калектыву
- Усведамленне таварыскага доўгу - Здольнасць працаваць на карысць грамадства, калектыву, іншых людзей - Культура зносін |
|
|
|
4. Працавітасць
-
Добрасумленнае стаўленне да навукі, працы абавязкаў
- Удзел у грамадска-карыснай працы
- Беражлівасць і акуратнасць
- Дапамога старэйшым і малодшым
|
|
|
|
5. Маральнасць
- Гуманнае стаўленне да
навакольнага свету (людзям, раслінам, жывёлам)
- Праява клопату аб пажылых
людзях, інвалідах, ветэранах
- Праява сумленным, прыстойнасці,
міласэрнасці
- Здольнасць супрацьстаяць
негатыўнаму ўплыву
- Уменне бачыць і шанаваць
выдатнае
- Прыняцце культуры і традыцый
беларускага народа
- Ветлівасць, тактоўнасць,
чуласць, спагадлівасць
|
|
|
|
6. Навыкі здаровага ладу жыцця
- Стаўленне да свайго здароўя як
каштоўнасці
- Рэгулярныя заняткі фізкультурай
і спортам
- Сфарміраванасць гігіенічных
навыкаў
- Веданне асноў правільнага харчавання
- Адсутнасць шкодных звычак
- Уменне адмовіцца ад неразумных
жаданняў
|
|
|
|
7. Гатоўнасць да сямейнага жыцця
- Павага да старэйшых членаў
сям'і, клопат пра малодшых
- Актыўны ўдзел у сямейныя справы
і традыцыях
- Пачуццё адказнасці за сваю сям'ю
- Павага свайго радаводу, традыцый
сям'і
|
|
|
|
Мэта: вывучыць узровень выхаванасці ў навучэнцаў аб'яднання па інтарэсах
"Народныя рамёствы”
Метад: самаацэнка і ацэнка педагога
Дыягностыку правяла: Лысевіч В.А.
Дата правядзення: май 2015 года.
Удзельнічала 8 навучэнцаў.
Вынікі
|
Колькасць %
|
Патрыятызм
|
93%
|
Грамадзянскасць
|
90%
|
Працавітасць
|
80%
|
Калектывізм
|
55%
|
Маральнасць
|
74%
|
Светапогляд
|
45%
|
Навыкі ЗЛЖ
|
87%
|
Гатоўнасць да сямейнага жыцця
|
88%
|
Вывучэнне ўзроўню выхаванасці
паказаў, што ў навучэнцаў аб’яднання па інтарэсах “Народныя рамёствы” у канцы
вывучэння праграмы высока развіты такія якасці як патрыятызм і грамадзянскасць,
працавітасць, маральнасць, навыкі здаровага ладу жыцця, гатоўнасць да сямейнага
жыцця, на сярэднім узроўні - светапогляд, калектывізм.
Комментариев нет:
Отправить комментарий